Belangrijke informatie over de eerste laptop uitgifte

Belangrijke informatie over de eerste laptop uitgifte

11 oktober 2021

Vrijdag 28 januari is een belangrijke dag voor de Cyberbank en voor alle mensen die zich hebben aangemeld. Op deze dag wordt namelijk het eerste beschikbare aantal laptops verloot. Dit wordt gedaan op een 100% objectieve manier. 150 mensen die zich hebben aangemeld, ontvangen op vrijdagmiddag 28 januari een SMS. Vervolgens kunnen zij contact opnemen met de Cyberbank om een afspraak in te plannen.
Mocht je je hebben aangemeld, en niks hebben gehoord, dan kun je je vanaf 1 februari opnieuw aanmelden.

Hoe het werkt

Mensen met een Stadspas met groene stip kunnen zich vanaf 1 februari weer aanmelden voor een laptop. Dit kan via onze website www.decyberbank.nl of telefonisch elke werkdag tussen 12.00 en 14.00 uur op 020 244 5910.

De mensen die dan geselecteerd worden, krijgen eind februari bericht.

Elke maand wordt onder alle geïnteresseerden het aantal laptops dat beschikbaar is verloot. De geselecteerde deelnemers krijgen een bericht via SMS en kunnen bellen naar de Cyberbank om een afspraak te maken. Zij scannen hun Stadspas en ontvangen een laptop, inclusief ondersteuning bij het gebruik. Niet geselecteerd? Volgende maand weer een kans! Omdat de vraag groter is dan het aanbod, willen we de kansen op deze manier gelijk verdelen.

Deel dit nieuws op:

Werk

Werk

Solliciteren doe ik online. Nu ik een eigen laptop heb kan ik dat doen, waar en wanneer ik maar wil.

Aanmelden voor onze nieuwsbrief?

Klik hier